Hekanje časa: Ali je to tudi zame?
Čas je dandanes postal najpomembnejša vrednota. Čas določa, ali vam bo nekaj uspelo narediti ali ne. Ni vseeno, če vam posel uspe v enem dnevu ali enem letu. Zaradi zavedanja, da je minljiv, neponovljiv, ga imamo za enega od svojih največjih virov, ki ga je obenem tudi težko razporediti. Velikokrat pa z njim ravnamo, kot da bi ga imeli neskončno veliko na razpolago. Veliko ljudi ima veliko težav z njegovim upravljanjem.
Da pa nas čas vseeno ne bi prehiteval, je čedalje bolj priljubljeno upravljanje ali hekanje časa. Pred vami je nekaj najbolj osnovnih odgovorov, kaj upravljanje časa sploh je in kaj boste dosegli z njim.
Kaj je hekanje časa?
Hekanje časa je proces načrtovanja. Njegov cilj je, da čas, ki ga imate na voljo, razdelite po možnosti najbolj učinkovito – vse z namenom, da čim več nalog dokončate čim bolj kakovostno. Je okvir in načrt, kateremu sledite, da iz časa, ki ga imate na voljo, dobite maksimalno na vseh področjih življenja. Je pomoč tudi za tiste, ki imajo neorganizirano življenje, pa želijo to spremeniti. So smernice, ki uspešnim ljudem omogočajo, da postanejo še bolj uspešni in zadovoljni.
Kaj se bo zgodilo, če boste pametno upravljali čas?
Z dobrim organiziranjem časa ne boste dosegli samo sprememb v količini prostega časa, temveč tudi sprememb v kvaliteti vašega življenja, saj boste lahko čas po osemurnem delovniku dejansko namenili svojim hobijem in interesom. To vam bo omogočilo, da boste živeli bolj polno življenje. Dobro upravljanja časa bo znatno pripomoglo k temu, da se vam obveznosti ne kopičijo do onemoglosti, saj se jih boste naučili reševati sproti. Poleg tega boste ob koncu dneva imeli tudi večji občutek zadovoljstva. In prav to tudi pomeni največ.
Zakaj je pametno upravljati čas?
Pomembno je, da se zjutraj, ko se zbudite, veste, kaj boste počeli dani dan. Tako morate v prvem koraku meriti svoj čas. Tako boste preverili, katerim opravilom namenjate največ časa. Morda boste ugotovili, da se preveč ukvarjate z nepotrebnimi ali manj potrebnimi opravili. Koliko časa dejansko porabite za odgovarjanje na elektronsko pošto, branje novic, marketing in konec koncev za načrtovanje samo? Ko boste ugotovili, koliko časa vam načeloma vzame kakšna naloga, si boste v bodoče zelo enostavno znali postaviti časovni okvir. Poleg pozitivnih rezultatov na delovnem mestu morate biti pozorni tudi nase, da ne izgorite. Da ste lahko uspešni na vseh segmentih svojega življenja, morate biti pozorni na to, da med vami (človekom) in pričakovanim rezultatom primerno ravnovesje. Ko boste merili svoj čas, boste videli, koliko časa namenite svoji nalogi.
Kako bo hekanje časa najprej vplivalo na vas?
Vam je članek všeč? Delite ga naprej in komentirajte:
[social_warfare]