Kako so se uspešni podjetniki in podjetnice naučili reči ne odlašanju
Biti podjetnik pomeni, da se naučiš čas izkoriščati bolj pametno. Vsak z nečim odlaša in odlašanje je mnogokrat ovira v poslu. A podjetniški tempo je hiter, zato uspešni poznajo trike, s katerimi lahko zmanjšajo odlašanje ali ga celo ustavijo. To smo preverili v sredo, 21. 6. 2017, na delavnici »Reci ne ODLAŠANJU s pomočjo hekanja časa«. Gostili smo uspešne podjetnike in podjetnice. Na delavnici so lahko odkrili, kaj in zakaj odlašajo. Cilj delavnice je bil, da vsak udeleženec najde vsaj eno rešitev za problem, ki ga odlaša. Preverite, ali jim je uspelo in ali so našli rešitve.

Podjetniki zavzeto poslušajo in spoznavajo, kaj je odlašanje.
Tokrat so se delavnice so se udeležili uspešni podjetniki in podjetnice
Uspešni podjetniki so se želeli še bolje naučiti, kako se premagati odlašanje.
Tokrat je bila butična delavnica namenjena podjetnikom in podjetnicam z različnih področij. Da, odlašajo prav vsi ljudje, tudi uspešni. Tudi oni včasih odlašajo pomembnimi odločitvami, ki odločilno vplivajo na njihovo točnost in pravočasnost. Sicer zelo uspešni podjetniki so se želeli naučiti, kako lahko še bolj učinkovito vplivajo na svoj čas, se poslovijo od odlašanja in časovne stiske. Želeli so ugotoviti, kakšen motilec je odlašanje, kako ga prepoznati in kaj z njim narediti. Predvsem je bil njihov namen, da se naučijo, kako prepoznajo prioritete, upravljajo z nenačrtovanimi nalogami in kako včasih reči ne nalogam in situacijam, ki niso v njihovem fokusu.

Udeleženci rešujejo teste, s katerimi ovrednotimo odlašanje.
Delavnico sta povezovala Uroš Ferlin, idejni vodja hekanja časa v poslu, in psihologinja Nina Dušić Hren iz zavoda Dober stik. Skupaj sta izpeljala interaktivno delavnico, ker sta odlašanje in rešitve predstavila iz več zornih kotov. Predvsem pa sta povezovala udeležence in jih spodbujala, da previharijo možgane in iz svojih izkušenj svetujejo drug drugemu, kaj bi bilo dobro narediti v dani situaciji. Udeleženci so si med seboj delili pogled, zakaj nekdo odlaša z odločitvijo. To jima je odlično uspelo, saj se je mnogokrat razvila zelo zanimiva in produktivna diskusija.

Na steni smo zabeležili, na katerem področju ima določeni obiskovalec težave, povezane z odlašanjem. V ozadju Urošev urnik, ki mu pomaga pri hekanju svojega časa.
Delavnica je bila tematsko razdeljena na definicijo in vzrok odlašanja ter rešitve
Na začetku se je vsak predstavil in razkril, na katerem področju mu odlašanje povzroča največ težav oziroma povedal, s čim najbolj odlaša ter kaj mu to prinaša v življenju. Kot zanimivost, nekateri so rekli, da odlašajo pri tem, da si vzamejo čas zase. Izzive, s katerimi se soočajo, sta Uroš in Nina tudi zapisala na tablo.
V drugem delu so udeleženci ugotavljali, zakaj odlašajo. Ugotovili so, da je to lahko zaradi tega, ker npr. naloga ni v njihovem fokusu, si česa zares ne želijo.
V tretjem delu so podjetniki iskali rešitve za njihovo odlašanje in čim boljše upravljanje časa.
Čisto na koncu delavnice so podjetniki dobili priložnost, da povedo, v čem so specialisti, torej v čem jim odlašanje ne pride do živega, saj to, kar delajo, opravljajo s srcem in zagnanostjo.
Delavnica z mreženjem je potekala v odličnem vzdušju
Butična delavnica je potekala pri Urošu Ferlinu, ki tudi sam uporablja hekanje časa za bolj pametno delo v marketingu, v njegovi trendovsko opremljeni pisarni, kar za marketingarja sploh ne preseneča. Udeleženci dobili občutek, na kakšen način Uroš Ferlin dela in kako poteka njegov dan, ki je skrbno načrtovan. Videli so tudi primer dobro organiziranega in vizualiziranega urnika, ki mu visi na steni.

Podjetniki so dobili veliko priložnosti, kjer so povedali, v čem so najboljši. Ostali so jih z zanimanjem poslušali. Rodilo se je kar nekaj različnih potencialnih sodelovanj.
Mreženje je prineslo poslovnih priložnosti
Na delavnici smo organizirali mreženje. Goste smo pričakovali že pol ure pred uradnim začetkom dogodka. Ob prihodu jih je poleg prijaznega sprejema čakala tudi pogostitev. Med delavnico si imeli udeleženci tudi dva krajša odmora, ki sta znova bila odlična priložnost, da se med seboj še bolje spoznajo in izmenjajo kontakte.
Ker je bila delavnica namenom prirejena za majhno število ljudi, so se udeleženci res dobro spoznali in ugotovili, na katerem področju bi lahko skupaj sodelovali. Menim celo, da so bili še bolj kot nad delavnico navdušeni nad izmenjave vizitk in potencialnim sodelovanjem. 😀
Poudariti moram poudariti, da je bila med vsemi udeleženci odlična energija, saj so se zbrali ljudje s ta pravimi vibracijami in se med sabo zelo povezali. K temu je pripomogla tudi intimno izvedena delavnica z majhnim številom udeležencev.
Cilj je bil izpolnjen – vsak je šel domov z na svojo kožo pisanimi nasveti
Na delavnici smo se potrudili, da je vsak šel domov z vsaj 3 različnimi rešitvami za njihove izzive. Ob pomoči Uroša in Nine so si udeleženci ves čas dajali replike in nasvete. Na koncu smo tudi preverili, če so udeležencem tudi odgovorili na vprašanja, poleg tega je bilo videti zadovoljstvo na obrazu ljudi, ko so zapuščali delavnico. Gleda na vse to smo cilj delavnice več kot izpolnili.
KAJ JE BUTIČNA DELAVNICA? ZARADI ČESAR SO SI NAŠE DELAVNICE ZASLUŽILE IME BUTIČNA DELAVNICA?
Delavnico bi lahko poimenovali kot butična delavnica. Izvedli smo jo na izbrani lokaciji, to je kar pri idejnem vodji hekanja časa. Delavnica je imela svoj izbrani slog: tematika hekanja časa je bila obarvana z izbrano tematiko, odlašanjem. Predavatelja sta svojo kredibilnostjo in zaledjem predstavljala vrhunsko kakovost vsebine. Dodatni kriterij pa so bili izbrani gostje. Tokrat smo na delavnici gostili uspešne podjetnike in podjetnice, ki bi radi še bolje obvladali svoj čas. Gostitelji smo se osredotočili na tudi prednosti, ki jih imajo obiskovalci. Velik pomen smo dali grajenju odnosa med nami in obiskovalci, kot tudi odnosu med gosti, saj se zavedamo, da so želje udeležencev lahko zelo osebne. A kar je najbolj pomembno, vsak je zase našel vsaj eno idejo, recept, metodo ali povezavo, s katero lahko takoj olajša odlašanje.
Vam je članek všeč? Delite ga naprej in komentirajte:
[social_warfare]