Ste ZA seminar o tem kako izvesti delavnico in z njo zaslužiti? (trajanje branja 5 min)

Malo vaše pomoči potrebujem. Zanima me ali bi si jeseni želeli slišati seminar “Kako izvesti delavnico in z njo zaslužiti?”

Poglejte si 3 nasvete, s katerimi boste že takoj lažje izvedli in promovirali vaše delavnice. Še prej pa zapišite v komentar spodaj ali se vam zdi seminar dobra ideja in kaj bi vam bilo najbolj uporabno slišati na tem seminarju? Želim vas opogumiti, da greste naprej z vašimi delavnicami. Najboljši komentar bom nagradil s posebno nagrado, ki si jo bo nagrajenka ali nagrajenec za vedno zapomnil.

Zakaj seminar o delavnicah?

Verjamem, da prav vsak človek na tem svetu za seboj lahko pusti sled. Jaz puščam sled tako, da vsak dan spodbujam ljudi k temu, da najdejo v sebi motivacijo in svoj čas začnejo izkoriščati (še) bolj pametno. Zgodilo se je, da sem na ta račun v dveh letih izvedel in napolnil že 32 delavnic, predavanj in seminarjev “Hekanje časa”. Poslušalo me je več kot 900 ljudi.

S seminarjem bi rad pomagal vsem, ki izvajate svoje delavnice ter predavanja ali bi to želeli začeti. Razlog za seminar je preprost. V zadnjem času se je name obrnilo kar nekaj predavateljev in trenerjev, ki imajo težavo, da delavnic ne morejo napolniti. Pri meni iščejo nasvet o tem, kako promovirati delavnico, jo narediti vidno in napolniti do zadnjega mesta. In seveda z njo zaslužiti! Meni to uspeva. Zato preprosto čutim, da je čas, da povzamem vse, kar sem se naučil v teh dveh letih (od napak in strahov, do uspehov in veselja) in vam razkrijem, kako lahko z svojo delavnico ne pridobite samo zadovoljstva, ampak tudi zaslužite.

To ni seminar o organizaciji dogodkov, ampak o tem kako vašo delavnico prodati.

Moje navdušenje po izvedeni prvi delavnici za podjetja – v Radenski d.d.

Večkrat se spomnim svojega navdušenja, ko sem izdelal prvi program delavnice Hekanje časa. Takrat se je imenovala: “Postanite mojster svojega časa.” Idejo za takratni naslov sem dobil od Briana Tracyja, ki je avtoriteta na področju obvladovanja časa. Sredi noči mi je uspelo pripraviti gradiva in zaključil PowerPoint predstavitev. A to je bil šele začetek. Z izdelavo celotnega programa delavnice se delavnica šele začne. Ali ljudje vedo za vas? Ne obupajte. Pokazal vam bom, kako pritegniti pozornost za vašo delavnico.

Na seminarju vas bom popeljal čez 4 faze delavniškega posla?

1. Kako izdelati program delavnice?

Pokazal vam bom, kateri so ključni elementi programa vaše delavnice, da postane zanimiva za udeležence. Slišali boste, kako se je moja delavnica spreminjala iz predavanja v delavnico. Izvedeli boste, kdo vam lahko pri tem pomaga. Jaz sem za pomoč prosil strokovnjakinjo za javno nastopanje Nino Dušič Hren (iz zavoda Dober stik).

2. Kako promovirati delavnico on-line in off-line?

Temu delu se bomo najbolj posvetili. Naučil vas bom, kako vi in vaša delavnica postanete vidni v današnji poplavi delavnic ter napolnite vašo delavnico do zadnjega sedeža.

3. Kako organizirati delavnico?

Videli boste, kako jaz to delam in povedal vam bom kdo so najboljši strokovnjaki za organizacijo dogodkov v Sloveniji in širše. Ena izmed njih je simpatična Nika Močnik (iz podjetja Eventnika), ki vam bo z veseljem podala nasvet o tem.

4. Kako zaslužiti z delavnico po delavnici?

Ta del je zelo pomemben, da vaša delavnica preživi dolgoročno. Pokazal vam bom kako lahko vaša delavnica podpira vaše ostale aktivnosti in kako lahko od svoje delavnice živite.

Torej, osredotočeni bomo predvsem na točko 2. in 4., izvedeli boste cel kup idej, nasvetov in trikov o tem kako napolniti delavnico in z njo zaslužiti.

Kje sem dobil idejo za seminar o delavnicah?

To poletje sem naletel na dva podobna naslova, ki sta mi dala misliti. Prvi je bil seminar Petre Škarja, uspešne avtorice in ljubiteljice knjig z naslovom “Kako izdati knjigo…in z njo zaslužiti?” Seminar mi je dal odlično spodbudo, ideje in izhodišča, da napišem svojo prvo knjigo v letu 2018. Drugi je bila uporabna e-knjižica “Kako narediti spletno stran in z njo zaslužiti?”, strokovnjaka za SEO, ki jo je napisal Tomaž Gorec. Obema se zahvaljujem za idejo.

3 konkretni nasveti, da začneš TAKOJ služiti z delavnicami.

Že zbiram nasvete, ki vam jih bom dal na seminarju. Za začetek si preberite moje 3 nasvete, s katerimi boste že do seminarja lažje izvedli in promovirali vaše delavnice. Tudi za delavnice velja, da je bolj pomembno, da delaš prave stvari, kot da delaš stvari prav.

  1. Več sprašuj. Vprašaj za mnenje o delavnici, še preden izdelaš celoten program in izvedeš prvo delavnico.
  2. 3 stvari za udeležence. Določi 3 stvari, ki jih bodo udeleženci lahko TAKOJ vzeli iz tvoje delavnice.
  3. Zbiraj kontakte. Vedno in ob vsaki priložnosti zbiraj kontakte. Baza kontaktov je srce vašega posla. Največ delavnic boste prodali tistim, ki vas poznajo.

Kaj ima hekanje časa opraviti s seminarjem o delavnicah?

Kar precej. Hekanje časa mi pomaga, da se znam osredotočiti na prave stvari pri vseh, ki jih izvajam in promoviram. Vedno se sprašujem, kako lahko čas pred, med in po delavnici izkoristim čim bolj pametno. To pomeni, da se sproti ustavljam, sprašujem in preverjam, ali mi delavnica prinaša dobre rezultate in dobre medsebojne odnose. Če sem zadovoljen z delavnico jaz, potem sem na dobri poti, da bodo zadovoljni tudi udeleženci.

Ste ZA? Potem komentirajte.

Seminar o delavnici.

Za mano je 32 delavnic in predavanj o Hekanje časa. Vas zanima kako sem jih uspel napolniti?

Hvala za vašo pomoč. Komentirajte ali ste ZA, da v jeseni napravim seminar “Kako izvesti delavnico in z njo zaslužiti?” Zapišite v komentar spodaj ali se vam zdi to dobra ideja in kaj bi vam bilo najbolj uporabno slišati na tej delavnici?

Najboljši komentar bom nagradil. Hvala za vašo pomoč.

Uspešno izvedbo in promocijo vaše delavnice želim!

Uroš Ferlin

Vam je članek všeč? Delite ga naprej in komentirajte:

Napišite komentar